Pakketen worden verzonden via PostNL. Verzendingen hebben allemaal een Track en Trace code waarmee jij je pakket kunt volgen. Je ontvangt de Track en Trace zodra jouw pakket is verwerkt. Sommige locaties van PostNL kunnen druk zijn waardoor er vertragingen kunnen oplopen. Dat gebeurd niet vaak, hou er wel rekening mee. De bezorgtijden van Nederland en België kun je hier benden vinden.
Wat zijn jullie verzendkosten?
PostNL HOME
Hoe hoger de bestelwaarde hoe meer korting op verzending.
PostNL Servicepunt
Hoe hoger de bestelwaarde hoe meer korting op verzending.
PostNL Nederland
Doordeweeks voor 17:15 besteld binnen 1 werkdagen geleverd:
Gepost op: | Bezorgd op: |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
PostNL België
Doordeweeks voor 17:15 besteld binnen 1-2 werkdagen geleverd:
Gepost op: | Bezorgd op: |
Maandag | Dinsdag - Woensdag |
Dinsdag | Woensdag - Donderdag |
Woensdag | Donderdag - Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag - Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag - Maandag |
Zaterdag | Dinsdag - Woensdag |
Zondag | Dinsdag -Woensdag |
Track en Trace
Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces.
Het pakket is nog niet opgestuurd en wordt nog verwacht.
Zending is bij PostNL.
Pakket is gescand door de bezorger en wordt meegenomen naar de sorteercentrum.
Zending is gesorteerd.
Het pakket is gesorteerd in de sorteercentrum en is klaar om verzonden te worden.
Bezorger is onderweg.
De bezorger rijd zijn route om alle pakketen af te geven. Met de Track en Trace kan jij zien hoe laat de bezorger ongeveer bij jou is.
Wat betekent ‘Bezorging is vertraagd’?
Er is iets misgegaan waardoor PostNL de zending niet volgens plan kon bezorgen. Dit gebeurt héél soms bij onverwacht grote drukte.
Pakket ophalen bij PostNL-punt.
Niemand thuis? Dan brengt PostNL je pakket naar een PostNL -punt in de buurt. Zij laten natuurlijk een kaartje voor je achter. Met de Track en Trace kun jij zien waar jij je pakket kunt ophalen. Neem wel je legitimatie mee!
Track & trace-code kwijt of nooit ontvangen?
Stuur een mail naar Klantenservice@snacksexpress.nl met je voornaam en email. Wij zullen de Track en Trace opnieuw opsturen.
Heeft je pakket de status 'Bezorgd' en niks ontvangen?
Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren. De postbezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd. Het kan ook zijn dat een huisgenoot je pakket heeft aangenomen.
Is dit niet het geval? Stuur een mail naar klantenservice@snacksexpress.nl wij zullen een onderzoek starten dat 1 tot 5 werkdagen kan duren. PostNL zal hierop aangesproken worden en in overleg gaan met de bezorger van het pakket.